وداعیه
مولانا جلال الدین محمد بلخی، اول ماه مبارک، گازش را گرفت این همه راه از بلخ آمد که بگذار افتتاحیه را من بنویسم! گفتم وبلاگ، وبلاگ خودتان است. نوشت و چه نوشتنی. حالا آخر ماه مبارک دوباره آمده است که وداعیه را هم بنویسد. به دو دیده منت!
گوش و هش دارید این اوقات را
درربایید اینچنین نفحات را
نفحه آمد مر شما را دید و رفت
هر که را می خواست، جان بخشید و رفت
نفحه ی دیگر رسید، آگاه باش
تا از این هم وانمانی خواجه تاش
نوشته های جواد ماهر